Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro InPost?

Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Zwrotu przesyłki możesz dokonać jedynie we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost.
Aby odesłać przedmiot:

  1. Wejdź do zakładki Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.                  
  2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

  • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro MiniPaczka InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.
  • Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.
  • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

Listę Punktów Obsługi Klienta InPost, w których możesz dokonać zwrotu przesyłek Allegro Polecony InPost, Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Kurier InPost znajdziesz w pliku PDF na stronie informacyjnej.

Zobacz, co możesz zrobić, jeśli nie otrzymałeś kodu zwrotu InPost.

Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku Zwrot (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki.
Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.

Kiedy mogę zrezygnować z zakupu u przedsiębiorcy?