Jestem kupującym. Co oznaczają statusy moich wpłat w PayU?

Każdy etap płatności jest podsumowany nadaniem odpowiedniego statusu. Możesz je sprawdzać na bieżąco w kilku miejscach.

Informację o statusie wpłaty, dopłaty oraz wpłaty łącznej znajdziesz na karcie płatności w zakładkach Mojego Allegro:

  • klikając w numer na liście transakcji w kolumnie Płatność w zakładce Moje zakupy > PayU: Lista moich wpłat,

wplaty_03.jpg

  • wybierając Płacę w Opcjach przy tytule oferty w zakładce Moje zakupy > Licytacje i Kup teraz: Kupione.

place_03.jpg


Statusy dla wpłat

  • Rozpoczęta –zdefiniowałeś płatność, nie otrzymaliśmy jednak jeszcze informacji o wpływie pieniędzy. Możliwe również, że nie zrealizowałeś wpłaty lub jest ona w trakcie przesyłania pomiędzy bankami. Jeśli płatność jest w trakcie księgowania, nie możesz jej anulować.
  • Anulowana – Ty lub operator serwisu anulował płatność, zanim została zakończona.  Środki zwrócimy na rachunek, z którego dokonałeś wpłaty. Operator (PayU S.A.) może anulować płatność w kilku przypadkach.
  • Zakończona – wpłata została przeprowadzona poprawnie. W wyjątkowych sytuacjach sprzedający może zwrócić wpłacone przez Ciebie środki.

Statusy płatności ratalnych
  • Rozpoczęta - wniosek o pożyczkę jest rozpatrywany przez partnera pożyczkowego (może to potrwać do 120 godzin), przedmioty nie zostały jeszcze kupione.
  • Zakończona - wniosek o pożyczkę został rozpatrzony pozytywnie, kupiłeś przedmioty, a wpłatę przekazaliśmy sprzedającemu.
  • Anulowana - nie doszło do zawarcia umowy pożyczkowej (pożyczka nie została przyznana lub nie została uruchomiona), przedmioty nie zostały kupione.

Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas.