Jestem kupującym. Co oznaczają statusy moich wpłat w PayU?

Każdy etap płatności jest podsumowany nadaniem odpowiedniego statusu. Możesz je sprawdzać na bieżąco w dwóch miejscach:

  • w zakładce Moje zakupy > PayU: Lista moich wpłat - kliknij w numer na liście transakcji w kolumnie Płatność:

statusy_payu_1.png

  • w zakładce Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Kupione - status płatności widnieje przy każdym zakupie:

statusy_payu.png


Statusy dla wpłat PayU:

  • Rozpoczęta –zdefiniowałeś płatność, nie otrzymaliśmy jednak jeszcze informacji o wpływie pieniędzy. Możliwe również, że nie zrealizowałeś wpłaty lub jest ona w trakcie przesyłania pomiędzy bankami. Jeśli płatność jest w trakcie księgowania, nie możesz jej anulować.
  • Anulowana – Ty lub operator serwisu anulował płatność, zanim została zakończona.  Środki zwrócimy na rachunek, z którego dokonałeś wpłaty. Operator (PayU S.A.) może anulować płatność w kilku przypadkach.
  • Zakończona – wpłata została przeprowadzona poprawnie. W wyjątkowych sytuacjach sprzedający może zwrócić wpłacone przez Ciebie środki.

Statusy płatności ratalnych
  • Rozpoczęta - wniosek o pożyczkę jest rozpatrywany przez partnera pożyczkowego (może to potrwać do 120 godzin), przedmioty nie zostały jeszcze kupione.
  • Zakończona - wniosek o pożyczkę został rozpatrzony pozytywnie, kupiłeś przedmioty, a wpłatę przekazaliśmy sprzedającemu.
  • Anulowana - nie doszło do zawarcia umowy pożyczkowej (pożyczka nie została przyznana lub nie została uruchomiona), przedmioty nie zostały kupione.

Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas.