Jak usprawnić kontakt z kupującym? Automatyczna wiadomość dla kupującego

Możesz stworzyć własną wiadomość dla kupującego - będzie ona dołączona do standardowej wiadomości e-mail, którą kupujący otrzyma od Allegro po dokonaniu zakupu. Wiadomość zostanie wysłana po każdej licytacji zakończonej sprzedażą oraz po zakupie przez Kup Teraz! - powinna więc zawierać treść jak najbardziej uniwersalną, która będzie pasować do każdego rodzaju transakcji.

Jak stworzyć wiadomość dla kupującego?

Aby stworzyć wiadomość dla kupującego, przejdź na stronę Moje Allegro > Moja sprzedaż > Ustawienia sprzedaży: Wiadomość dla Kupujących. W wiadomości warto umieścić:

  • podziękowanie za zakup,
  • takie informacje, jak numer Twojego rachunku/adres, na który należy wpłacać pieniądze,
  • koszty przesyłki itp.

Możliwości jest wiele - np. gdy wyjeżdżasz i przez jakiś czas nie będziesz mieć dostępu do Internetu, możesz wykorzystać wiadomość, by poinformować kupujących o możliwym wydłużeniu czasu sfinalizowania transakcji.

Przykład: "W związku z wyjazdem, od dnia... do... nie będę mógł odpowiadać na e-maile i sfinalizować transakcji. Przepraszam za utrudnienia...".