Kupiłem przedmiot i długo czekam na przesyłkę

Wysyłka towaru może się opóźnić, jeżeli po zakupie nie wypełniłeś formularza dostawy i zapłaty. Sprzedający nie wie wówczas, jaki rodzaj przesyłki i płatności wybrałeś. Formularz jest dostępny po kliknięciu w:

  • Dokończ transakcję - przy wybranym zakupie w zakładce Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Kupione
  • Zapłać teraz lub przy odbiorze - w mailu o wygranej ofercie.

Może się też zdarzyć, że przesyłka z Twoim przedmiotem została późno nadana. Zapytaj sprzedającego, kiedy ją nadał:
  1. Przejdź na stronę Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Kupione.
  2. Przy odpowiednim zakupie kliknij w szczegóły - dane znajdziesz wówczas na dole strony.
  3. Napisz e-mail lub zadzwoń, korzystając z otrzymanych danych kontaktowych.

Zwróć też uwagę, że ze względu na weekend przesyłka nadana pod koniec tygodnia może dotrzeć do Ciebie dopiero w następnym.

Numer przesyłki znajdziesz w zakładce Moje Allegro > Moje zakupy > PayU: Lista moich wpłat, pod warunkiem, że zapłaciłeś za towar przez PayU i sprzedający umieścił go na karcie płatności. Jeśli tego nie zrobił lub dokonałeś zapłaty w inny sposób, poproś sprzedającego o podanie tej informacji.

Jeśli znasz numer przesyłki, w przypadku kilku operatorów (UPS, GLS, Ruch, DHL, Inpost, PocztaPolska, DPD, Pocztex, FedEx, TNT Express, GEIS, DB Schenker, Raben) możesz sprawdzić jej status w zakładce Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki.

Jeśli nie uda Ci się nawiązać kontaktu ze sprzedającym, możesz podjąć próbę wyjaśnienia problemu za pomocą Wsparcia pozakupowego.