Jak ocenić zakup?

Na ocenę transakcji masz 90 dni od momentu zakupu. Po zakończeniu transakcji i zrealizowaniu umowy przejdź do zakładki Kupione. Odszukaj właściwe zamówienie i kliknij wystaw ocenę. Jeśli ocena do zamówienia została już wcześniej wystawiona, opcja wystaw ocenę nie jest dostępna.

Najpierw wybierz graficzny typ oceny: polecam (kciuk w górę) lub nie polecam (kciuk w dół)



Jeśli wybierzesz ocenę nie polecam, zasugerujemy Ci skorzystanie z naszego Wsparcia Pozakupowego.

Następnie oceń zakupy w czterech obszarach:

  • Zgodność z opisem
  • Czas wysyłki
  • Koszt wysyłki
  • Obsługa kupującego

W każdym z tych obszarów możesz przyznać sprzedającemu od 1 do 5 gwiazdek. Aby dowiedzieć się, co oznaczają poszczególne gwiazdki, skorzystaj z opisu po prawej stronie:



Jeśli sprzedający udostępni przesyłkę gratis i skorzystasz z niej, przy ocenie transakcji możesz przyznać wyłącznie 5 gwiazdek za koszt przesyłki.

Jeśli ocenisz sprzedaż, możesz wystawić również komentarz opisowy. Maksymalna ilość znaków, jakie możesz użyć, to 300. Na koniec kliknij dodaj ocenę.

Kiedy nie mogę ocenić sprzedaży i wystawić komentarza?
Nie ocenisz transakcji, jeśli Twoje konto nie zostało aktywowane lub jeśli jest zablokowane.

Masz pytanie?  Napisz do nas

Zobacz także:
Porównanie dawnego systemu komentarzy i nowych ocen sprzedaży
Co mogę napisać w komentarzu opisowym o transakcji?