Co mogę zrobić, gdy występują problemy z przesyłką przedmiotu?

  • Jeśli przesyłka się opóźnia, skontaktuj się ze sprzedającym i spytaj go, kiedy ją nadał.
  • Jeśli minęło dużo czasu i wszystko wskazuje na to, że przesyłka zaginęła w drodze do Ciebie, poproś sprzedającego o wyjaśnienie sprawy w urzędzie pocztowym (lub w firmie kurierskiej, z której usług korzystał).
  • Jeśli przesyłka, którą otrzymałeś, została uszkodzona – złóż reklamację na poczcie.
  • Jeśli przedmiot nie dotarł do Ciebie i wszystko wskazuje na to, że stało się tak z winy sprzedającego, skorzystaj ze Wsparcia pozakupowego.
  • Jeśli nie otrzymasz kupionego przedmiotu, dzięki Programowi Ochrony Kupujących możesz odzyskać do 10 000 złotych poniesionych kosztów.
  • Jeśli miałeś jakieś problemy ze sprzedającym, opisz je w komentarzu. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli się dowiedzieć, jak postępuje on ze swoimi klientami, zanim zdecydują się coś u niego kupić.

Jeśli masz wątpliwości, napisz do nas.