Jak kupować na raty?

1. Dodaj do koszyka przedmioty, za które chcesz zapłacić ratami PayU (raty nie będą dostępne, jeśli klikniesz kup teraz na stronie przedmiotu lub jeśli zakupu dokonujesz z konta Firma). Jeżeli chcesz kupić 1 przedmiot, którego cena wynosi co najmniej 300 zł, skorzystaj z zielonego przycisku kup na raty. Będzie on widoczny obok przycisków dodaj do koszyka i kup teraz.

2. Po przejściu do koszyka kliknij w kontynuuj.

3. Wybierz sposób dostawy, a następnie w polu metody płatności skorzystaj z przycisku raty PayU. Raty PayU będą dostępne tylko przy wyborze płatności z góry. Jeśli chcesz skorzystać z odbioru osobistego, pamiętaj żeby był to odbiór osobisty po przedpłacie.

4. Sprawdź dane do wysyłki i jeśli są one poprawne, kliknij w przejdź do podsumowania. Na tym etapie jeszcze niczego nie kupujesz. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij przejdź do wniosku. Wniosek rozpatrzy Partner Pożyczkowy, a zakup nastąpi automatycznie dopiero po jego pozytywnej decyzji. Jeśli nie widzisz możliwości zapłaty na raty, sprawdź, kiedy raty PayU nie są dostępne.

5. Przejdziesz do wniosku kredytowego na stronie PayU. Wypełnij go. We wniosku wybierz liczbę rat, formę pożyczki (z ubezpieczeniem lub bez) oraz podaj:

  • swoje dane osobowe (musisz posiadać polski dowód osobisty),
  • dochód oraz formę zatrudnienia,
  • koszty utrzymania,
  • liczbę osób w gospodarstwie domowym.

6. W trakcie wypełniania wniosku partner pożyczkowy zweryfikuje podane przez Ciebie dane o dochodzie, a po jego wypełnieniu sprawdzi Twoją historię w Biurze Informacji Kredytowej (za sprawdzenie historii kredytowej odpowiada Alior Bank, mBank oraz Kreditech właściciel Monedo). Między innymi na jej podstawie podejmie decyzję o przyznaniu pożyczki. Decyzja kredytowa wyświetli się na stronie, a dodatkowo informację tę dostaniesz również e-mailem. W przypadku pozytywnej decyzji, na stronie wyświetlą się również warunki pożyczki. Zatwierdź je i pobierz plik z umową kredytową. Jeśli omyłkowo zamkniesz stronę z wnioskiem, nie przejmuj się. Powrót do wniosku umożliwi Ci kod smsowy, który wysyłany jest na telefon zadeklarowany we wniosku. Kliknij w link z e-maila, który otrzymasz, a następnie wpisz kod smsowy. Dotyczy to wniosków składanych do Alior Banku.

7. Po zatwierdzeniu przez Ciebie warunków pożyczki, partner pożyczkowy poprosi Cię o przelanie 1 zł na podany rachunek, aby potwierdzić Twoje dane. Aby przelew weryfikacyjny się powiódł:
  • powinien być zrobiony z rachunku podanego we wniosku,
  • dane podane we wniosku powinny być zbieżne z danymi na rachunku bankowym,
  • powinien być zrobiony z Twojego indywidualnego rachunku.

Przelana przez Ciebie złotówka będzie zwrócona.

8. Po dokonaniu przez Ciebie przelewu przedmioty dodane do koszyka zostaną zakupione, a pieniądze za Twoje zakupy zostaną przelane na konto sprzedającego/sprzedających.

Uwaga! Możliwa jest sytuacja, w której mimo uzyskania przez Ciebie pożyczki nie zostanie ona uruchomiona. Stanie się tak, jeżeli w trakcie weryfikacji wniosku inny użytkownik kupi jeden z przedmiotów lub skończy się oferta. Jeżeli więc jest to możliwe, planując zapłatę na raty wybieraj oferty wieloprzedmiotowe oraz z najpóźniejszą datą zakończenia. Pożyczka nie będzie uruchomiona również w sytuacji, gdy sprzedający zmieni cenę przedmiotu podczas weryfikacji wniosku ratalnego.

Jeśli nie prześlesz wniosku do weryfikacji, Twoja płatność zostanie przerwana lub stracisz połączenie z Internetem, wniosek ratalny nie zostanie przesłany do banku. Twoja płatność w ciągu kilku dni anuluje się automatycznie.

Masz pytanie?  Napisz do nas