Komu przysługuje zwrot prowizji od sprzedaży?

Prowizję od sprzedaży może odzyskać sprzedający. Zwrot naliczonej prowizji zostanie przyznany wtedy, gdy nie doszło do zrealizowania umowy z określonych powodów:

  • Kupujący nie zapłacił (powód nie jest dostępny, gdy wpłata przez PayU ma status "Zakończona").
  • Kupujący nie odebrał przesyłki pobraniowej (powód nie jest dostępny, gdy wpłata przez PayU ma status "Zakończona").
  • Odstąpienie od umowy (powód dotyczy odstąpienia od umowy zawartej na odległość).
  • Kupujący zamówił więcej sztuk niż chciał. Chciał kupić: (...) szt. (powód jest dostępny tylko w ofercie, w której kontrahent jednorazowo kupił kilka sztuk towaru).
  • Z przyczyn niezależnych, kupujący dokonał zbyt wielu zakupów w tej ofercie (powód jest dostępny tylko w ofercie, w której kontrahent kupił kilka sztuk towaru w pewnych odstępach czasu).

Jeżeli Twoja transakcja nie została sfinalizowana z jednego z powyższych powodów, zobacz, jak odzyskać pobraną prowizję.

Napisz do nas! Nie znalazłeś odpowiedzi w FAQ?
Skontaktuj się z nami