Kupony rabatowe od sprzedającego.

1. Jak długo jest ważny kupon rabatowy?
Warunki danej kampani określa indywidualnie dany sprzedający. Każdy kupon ma określoną ilość dni na wykorzystanie. Termin widoczny jest bezpośrednio na kuponie.

2. Czy w jednej transakcji mogę wykorzystać kilka kuponów?
Nie, podczas jednej płatności możesz skorzystać tylko z jednego, z dostępnych kuponów.

3. Gdzie mogę sprawdzić moje aktualne kupony?
W Moim Allegro, w zakładce Płać mniej sprawdzisz przyznane dla Ciebie kupony i to, ile czasu pozostało Tobie na ich wykorzystanie.

4. Czy mogę komuś przekazać swój kupon?
Nie, kupon jest przypisany do Twojego konta w Allegro.

5. Jak mogę otrzymać kupon?
Kupon może przyznać sprzedający na swoje wybrane produkty.

6. Zrobiłem zakupy, ale nie użyłem kuponu. Co teraz?
W przypadku statusu PayU zakończona nie ma możliwości dodania kuponu, gdyż Twoje środki zostały już przekazane sprzedającemu. Jeśli nie minął czas ważności kuponu, wykorzystaj go przy następnych zakupach.

7. Czy muszę mieć konto na Allegro, żeby dostać kupon?
Tak, kupony dostają tylko użytkownicy mający konto na Allegro z pełną aktywacją.

8. Jaką metodę płatności muszę wybrać, aby zrealizować kupon?
Kupon zrealizujesz, płacąc z góry przez PayU.

9. Płatność z rabatem nie powiodła się, co robić?
W takiej sytuacji spróbuj ponowić płatność. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze sprzedającym, wówczas wspólnie zweryfikujemy co się stało.
Ważne: Kupon rabatowy przypisywany jest do oferty, w której dokonasz zakupu. Jeśli płatność się nie powiedzie, możesz ją ponowić, jednak nie możesz już wykorzystać kuponu w innej ofercie.

10. Czy można użyć kuponu przy płatności przy odbiorze lub za pobraniem?
Nie, należy zapłacić za zakupy z góry, wybierając płatność przez PayU.

11. Czy mogę wykorzystać kupon przy zakupie z licytacją?
Nie, kupon aktywny jest tylko przy zakupach przez koszyk.

12. Czy kupony rabatowe mogę wykorzystać na zakupy robione na komputerze?
Tak, kupon zrealizujesz zarówno na zakupy zrobione na komputerze jak i w aplikacji mobilnej.

13. Czy koszt przesyłki wlicza się do kwoty za transakcję, w której mogę wykorzystać kupon rabatowy?
Nie, do tej kwoty nie wlicza się kosztów przesyłki.

14. Czy mogę wykorzystać kupon, płacąc za kilka przedmiotów?
Tak, jeśli wszystkie przedmioty, które kupujesz są od sprzedającego, od którego otrzymałeś kupon. Rabat jest wówczas rozdzielany proporcjonalnie do wartości danej transakcji, tzn. jeśli masz trzy przedmioty: laptop, myszka i kabel, to największa część rabatu przypadnie na laptopa, bo ta część zamówienia ma największą wartość.

Jeśli płacisz za przedmioty od różnych sprzedających, rabat naliczy się do przedmiotów sprzedającego, od którego otrzymałeś kupon.

15. W jaki sposób mogę zapłacić za kilka przedmiotów i wykorzystać kupon?
Dodaj przedmioty do koszyka i wybierz płatność z góry, wówczas będziesz mieć możliwość skorzystania z przyznanego rabatu.

16. Czy mogę zrabatować przedmioty do 0 zł?
Po zrabatowaniu musi pozostać 1 zł na każdej sztuce przedmiotu.